Ključni koraki za hitrejše okrevanje po katastrofi

Če vam je kot podjetniku poplavilo podjetje in bi želeli čim prej vzpostaviti #IT okolje, lahko sledite več korakom, ter s tem poskrbite za hitro okrevanje in ponoven zagon svojega poslovanja.

Pripravili smo vam nekaj ključnih korakov, ki jih lahko kot podjetnik upoštevate:

Ocenite škodo in potrebe:

  1. Najprej ocenite obseg škode, ki jo je povzročila poplava. Preverite, kaj vse je bilo poškodovano ali uničeno ( računalniki, strežniki, omrežna oprema, tiskalniki, in druge IT komponente).
  2. Določite, kaj nujno potrebujete za ponovni zagon poslovanja. Ključne komponente najprej posušite, nato pa v pregled nesite na servis.
  3. Če so vaši računalniki, strežniki in druga oprema uničeni ali poškodovani, boste verjetno morali pridobiti nove.
  4. Za pomoč in hitro vzpostavitev IT infrastrukture se obrnite na strokovnjake. Zunanji strokovnjaki vam lahko pomagajo hitreje obnoviti in optimizirati vašo IT infrastrukturo.
  5. Če ste imeli varnostne kopije podatkov, jih obnovite. Če ne, se obrnite na strokovnjake za obnovitev podatkov in preverite, ali je mogoče kaj še rešiti iz poškodovanih naprav.
  6. IT strokovnjaki vam bodo pomagali hitro vzpostaviti omrežno infrastrukturo, ki vam bo omogočila povezavo med napravami.
  7. Cenejša, a vseeno učinkovita in zelo napredna varianta, primerna za mikro, manjša in srednje velika podjetja je zagotovo M365 in “modern work place”, kjer ni potrebe po nakupu drage HARDWARE opreme.
  8. Načrt za nadaljnje ukrepanje: Po vzpostavitvi osnovnega IT okolja si ustvarite načrt za nadaljnje ukrepanje – naj vključuje izboljšave v varnosti, ki temelji na varnostnih kopijah podatkov, disaster recovery planu in druge preventivne ukrepe.
  9. Komunikacija s strankami in partnerji: Obvestite stranke in partnerje o ponovnem začetku vašega poslovanja ter jim pojasnite, kako se boste spopadli z morebitnimi zamudami ali spremembami.

Ne pozabite, da je prav vsak konec možnost za ponoven začetek in nove priložnosti.

 Če kdaj, je sedaj čas, da si pomagamo – v kolikor potrebujete nasvet, smo vam na voljo, sᴇᴠᴇᴅᴀ ʙʀᴇᴢᴘʟᴀᴄ̌ɴᴏ.

Delite objavo:

Zadnje objave

Je uvedba Disaster Recovery Plana (DRP) res finančno zahtevna?

Kako NIS 2 spreminja kibernetsko varnost za hotelirje?

Razumevanje izsiljevalskih napadov: izzivi in tveganja za podjetja